torsdag 6 januari 2011

Tekniktrassel


Whitney, Wendy & Kylie är mina nyaste väskor - men ingen av dem ligger uppe på www.sofiaa.se. Jag har haft lite problem med hemsidan den senaste månaden, så inga nya väskor kommer upp på sidan. Detta är anledningen till att jag håller på med en ny sida som förhoppningsvis kommer upp snart!!!

Men vad jag vill säga är att dessa väskor finns till försäljning trots att de inte ligger uppe på hemsidan.

Whitney - Mörkblå väska helt i läder.
Wendy - Svart läderväska.
Kylie - Gjord av ett underbart grå-svart tyg.

Är du intresserad av någon av väskorna eller kanske bara vill se fler bilder av dem? Gå antingen in på min Facebooksida och titta på alla bilder, eller maila mig, info@sofiaa.se

Bästa hälsningar,
Sofia






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar