tisdag 9 november 2010

Nytt projekt!

Det har varit lite glest mellan inläggen här på bloggen ett tag. Jag jobbar nämligen med ett nytt projekt parallellt med väskorna. Jag hoppas kunna lansera min nya sida www.ilovekuddar.se inom de närmsta två veckorna! Så, kuddar är mitt nya projekt! Det känns så himla rätt och det blir en bra brytning till väskorna. Nu får jag jobba med både väskor och inredning, två av mina största intressen :) Jag lovar att meddela så fort den nya sidan är uppe. Och självklart fortsätter jag med väskorna...

Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Åh så kul! Verkar riktigt lovande utifrån bilden :) Stort LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Har gjort ett inlägg om dig på bloggen idag... Hoppas det genererar lite bsökare till din nya sida. Kul projekt ;). Jag blev vääääldigt förtjust i den orange-färgade med korset!!!

    Kram och lycka till!
    http://roombysofie.blogspot.com/2010/11/i-love-kuddar.html

    SvaraRadera
  3. Åh, tack så hemskt mycket! Vad skoj att du hittade en kudde som du tyckte om :)

    Kram och Tack igen!
    Sofia

    SvaraRadera